Уманський НУС | сьогодні: 14.04.2024

Харенко А.О.

Місце роботи
Уманський національний університет садівництва

Наукове звання
кандидат економічних наук

Статті

#PDFНазва статтіЖурнал
1 Особливості збутової діяльності сільськогосподарських підприємств: регіональні аспекти Випуск №88. Частина 2, 2016
2 Стан та напрями вдосконалення маркетингу овочів у сільськогосподарських підприємствах Випуск №91. Частина 2, 2017
3 ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ Випуск 102 Частина 2, 2023
4 Виробничо-збутова діяльність сільськогосподарських підприємств щодо сої Випуск №86. Частина 2, 2014
5 СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ САДІВНИЦТВА В УКРАЇНІ Випуск №82. Частина 2, 2013
6 Маркетинговий аналіз діяльності сільськогосподарських підприємств Уманського району Черкаської області Випуск №93. Частина 2, 2018
7 ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОГО ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ Випуск №82. Частина 2, 2013
8 ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ Випуск 100 Частина 2, 2022
9 Комплекс маркетингу сільськогосподарських підприємств Випуск №89. Частина 2, 2016
10 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У СТРАХОВОМУ БІЗНЕСІ Випуск 101 Частина 2, 2022