Уманський НУС | сьогодні: 14.04.2024

ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и) Пенькова О. Г., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Харенко А.О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Лементовська В.А., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2022 номер журналу Випуск 100 Частина 2
сторінки 311-319 індекс УДК 631.1: 339.138:338.43
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2022-100-2-311-319 (Лінк)
Аннотація В статті досліджено економічний механізм маркетингу середніх сільськогосподарських підприємств на прикладі чотирьох типових агрогосподарств Уманського району. Визначено, що в усіх досліджуваних підприємствах спостерігається низький рівень маркетингового планування й управління. Встановлено наявність прямої залежності між масштабом і диверсифікованістю їх діяльності та рівнем конкурентоспроможності їх маркетингових систем та запропоновані напрями вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю.
Ключові слова економічний механізм маркетингу, маркетингова система, управління маркетинговою діяльністю, конкурентоспроможність маркетингової системи, сільськогосподарські підприємства
Завантажити файл    (завантажень: 194)