ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ

Автор(и) Харенко А.О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2025 номер журналу Випуск 106 Частина 2
сторінки 77-89 індекс УДК 368
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2025-106-2-77-89 (Лінк)
Аннотація У статті розглянуто трансформацію маркетингових стратегій страхових компаній в умовах сучасного ринку, який зазнає впливу глобальних викликів, зокрема пандемії COVID-19, економічної нестабільності та військових конфліктів. Проаналізовано ключові тенденції змін у поведінці споживачів, посилення цифровізації, інтеграції інноваційних технологій та персоналізації послуг. Виокремлено основні напрями маркетингових витрат страхових компаній, зокрема зростання ролі цифрової реклами, CRM-систем і аналітики. Встановлено, що активна адаптація маркетингових стратегій до нових умов сприяє підвищенню конкурентоспроможності та стійкому розвитку страхових компаній. На основі використання сучасних методів дослідження сформульовано рекомендації для вдосконалення маркетингової діяльності в умовах постійних змін.
Ключові слова маркетингові стратегії, страхові компанії, страховий ринок, цифровізація, антикризовий маркетинг, персоналізація
Завантажити файл    (завантажень: 26)