Уманський НУС | сьогодні: 03.12.2024

Стан та напрями вдосконалення маркетингу овочів у сільськогосподарських підприємствах

Автор(и) Харенко А.О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Цимбалюк Ю.А., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2017 номер журналу Випуск №91. Частина 2
сторінки 152-162 індекс УДК 631.1.027:631.115.13:635.1/.8
Індекс DOI
Аннотація Проаналізовано окремі складові маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області щодо овочів, а також фактори, що впливають на неї. Досліджено результати діяльності окремих виробників регіону. Запропоновано напрями підвищення їх ефективності.
Ключові слова сільськогосподарські підприємства, овочі відкритого та закритого грунту, картопля, ціна, канали розподілу, прибуток
Завантажити файл    (завантажень: 410)