Уманський НУС | сьогодні: 04.12.2024

Комплекс маркетингу сільськогосподарських підприємств

Автор(и) Харенко А.О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Цимбалюк Ю.А., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2016 номер журналу Випуск №89. Частина 2
сторінки 146-158 індекс УДК 631.1.027
Індекс DOI
Аннотація Проаналізовано товарну і цінову політику, розподіл та просування продукції сільськогосподарських підприємств Черкаської області, а також фактори, під впливом яких вони формуються. Запропоновано напрями вдосконалення складових комплексу маркетингу товаровиробників.
Ключові слова сільськогосподарські підприємства, комплекс маркетингу, товарний асортимент, ціноутворення, політика розподілу, просування продукції.
Завантажити файл    (завантажень: 1024)