Уманський НУС | сьогодні: 15.04.2024

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У СТРАХОВОМУ БІЗНЕСІ

Автор(и) Прокопчук О.Т., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Пенькова О. Г., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Харенко А.О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2022 номер журналу Випуск 101 Частина 2
сторінки 120-130 індекс УДК 368: 339
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2022-101-2-120-130 (Лінк)
Аннотація Стаття присвячена розгляду питань маркетингу в системі управління страховою діяльністю, з акцентуванням уваги на теоретичних засад управління маркетинговою діяльністю в страховому бізнесі. Детально досліджено задачі, функції та особливості організації маркетингової діяльності у страхових організаціях. З’ясовано сутність страхового продукту загалом та з позиції ключового елементу страхового маркетингу, зокрема. Окреслено коло завдань та визначено сукупність функцій служби маркетингу страхової організації
Ключові слова маркетинг, страхова діяльність, страхова організація, страховий продукт, служба маркетингу страхової організації
Завантажити файл    (завантажень: 245)