Харенко А.О.
Місце роботи
Уманський національний університет садівництва
Наукове звання
кандидат економічних наук
Статті
# | PDF | Назва статті | Журнал |
1 |
|
Особливості збутової діяльності сільськогосподарських підприємств: регіональні аспекти |
Випуск №88. Частина 2, 2016 |
2 |
|
Стан та напрями вдосконалення маркетингу овочів у сільськогосподарських підприємствах |
Випуск №91. Частина 2, 2017 |
3 |
|
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ |
Випуск 102 Частина 2, 2023 |
4 |
|
Виробничо-збутова діяльність сільськогосподарських підприємств щодо сої |
Випуск №86. Частина 2, 2014 |
5 |
|
СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ САДІВНИЦТВА В УКРАЇНІ |
Випуск №82. Частина 2, 2013 |
6 |
|
Маркетинговий аналіз діяльності сільськогосподарських підприємств Уманського району Черкаської області |
Випуск №93. Частина 2, 2018 |
7 |
|
ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОГО ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ |
Випуск №82. Частина 2, 2013 |
8 |
|
ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ |
Випуск 100 Частина 2, 2022 |
9 |
|
Комплекс маркетингу сільськогосподарських підприємств |
Випуск №89. Частина 2, 2016 |
10 |
|
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У СТРАХОВОМУ БІЗНЕСІ |
Випуск 101 Частина 2, 2022 |