| 1 |
|
ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ |
Випуск 99 Частина 2, 2021 |
| 2 |
|
АЛГОРИТМ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА |
Випуск 99 Частина 2, 2021 |
| 3 |
|
РОЗВИТОК ІНОЗЕМНОГО ІНВЕСТУВАННЯ В УКРАЇНІ |
Випуск 96 Частина 2, 2020 |
| 4 |
|
ЦИФРОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРУ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ 4P (PRODUCT, PRICE, PLACE, PROMOTION) ФІЛІПА КОТЛЕРА |
Випуск 105 Частина 2, 2024 |
| 5 |
|
DEVELOPMENT OF E-COMMERCE DURING THE WAR IN UKRAINE |
Випуск 106 Частина 2, 2025 |
| 6 |
|
THE IMPACT OF SOCIALLY ORIENTED MANAGEMENT ON THE DEVELOPMENT OF SOCIAL ENTREPRENEURSHIP |
Випуск 106 Частина 2, 2025 |