Уманський НУС | сьогодні: 21.12.2024

ЦИФРОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРУ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ 4P (PRODUCT, PRICE, PLACE, PROMOTION) ФІЛІПА КОТЛЕРА

Автор(и) Соколюк С. Ю., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Жарун О. В., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Бленда Н. О., , ,
Чернега І. І., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Дріга А. С., , , Уманський національний університет садівництва
Уланчук В. І., , , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2024 номер журналу Випуск 105 Частина 2
сторінки 176-186 індекс УДК 631.17.001
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2024-105-2-176-186 (Лінк)
Аннотація У статті доведено, що трансформація бізнесу є вирішальним фактором для підтримки та вдосконалення бізнес-операцій. Цифровий світ постійно змінюється та розвивається, і бізнесу необхідно адаптуватися до цих змін. Це вимагає використання цифрових інструментів і стратегій для створення нових можливостей і цінностей. Існують різні способи досягнення цього, наприклад, за допомогою платформ, які об’єднують різних учасників і дозволяють їм обмінюватися інформацією та ресурсами. Ці платформи мають специфічні функції, що забезпечують їх ефективність та результативність
Ключові слова цифровізація, реклама, рекламна компанія, аграрний сектор, цифрові технології, електронні торгові платформи, бренд
Завантажити файл    (завантажень: 11)