DEVELOPMENT OF E-COMMERCE DURING THE WAR IN UKRAINE

Автор(и) Жарун О. В., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Бленда Н. О., , ,
Непочатенко О.А., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Дріга А. С., , , Уманський національний університет садівництва
Савунін О. С., , , Уманський національний університет
Цвик В. В., , ,
Рубрика Економіка
рік 2025 номер журналу Випуск 106 Частина 2
сторінки 356-363 індекс УДК 339.1
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2025-106-2-356-363 (Лінк)
Аннотація У статті досліджено особливості розвитку інтернет-торгівлі в Україні в умовах повномасштабної війни. Проаналізовано основні тенденції трансформації електронної комерції, зміни в поведінці споживачів та адаптацію бізнес-моделей до нових умов. На основі статистичних даних визначено динаміку зростання обсягів онлайн-продажів, зміни в структурі попиту та пропозиції. Окреслено основні виклики та перспективи розвитку галузі в умовах воєнного стану.
Ключові слова електронна комерція, інтернет-торгівля, воєнний стан, цифрова економіка, логістика, маркетплейси, адаптація бізнесу
Завантажити файл    (завантажень: 3)