Автор(и) |
Прокопчук О.Т., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва Улянич Ю.В., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва Пташник С. А., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва |
||
---|---|---|---|
Рубрика | Економіка | ||
рік | 2020 | номер журналу | Випуск 97 Частина 2 |
сторінки | 108-115 | індекс УДК | 336.132.1 | Індекс DOI | 10.31395/2415-8240-2020-97-2-108-115 (Лінк) |
Аннотація | Реформувати місцеву автономію та місцеву організаційну владу повноцінно розпочато в Україні з 2015 року. Децентралізація — одна з найбільших змін в процесі європейської інтеграції, спрямованих на формування реального місцевого автономного управління, починаючи із базового рівня — об’єднаних громад. Новостворена громада об’єднаних територій повинна мати можливість забезпечувати існуючу владу та надавати державні послуги на належному рівні. Основний рівень соціально-економічної стабільності в адміністративному регіоні значною мірою залежить від відповідності та балансу між отриманими фінансовими ресурсами та повноваженнями.. Очікується, що запровадження ринку сільськогосподарської землі може спричинити значні зміни в структурі податків об’єднаних громад окремих регіонів. На статус і тенденції формування і розвитку місцевих бюджетів впливають певні положення нормативної бази. В даний час дохідна частина бюджету місцевих органів влади занадто покладається на державні програми та гранти, що ускладнює роботу місцевих громад в процесі самостійного стимулювання їх економічного розвитку. | ||
Ключові слова | бюджет, децентралізація, місцеві бюджети, місцеві податки, ринок землі, об’єднані територіальні громади |