Уманський НУС | сьогодні: 22.12.2024

Маркетинговий аналіз асортиментної політики сільськогосподарської продукції України

Автор(и) Невлад В.Ф., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Невлад В. І., кандидат сільськогосподарських наук, Завідувач кафедри агрохімії і грунтознавства, Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2017 номер журналу Випуск №90. Частина 2
сторінки 140-148 індекс УДК 339.138+339.13:658.628:338.439.4
Індекс DOI
Аннотація У даній статті проаналізовано умови формування ринку сільськогосподарської продукції та асортиментної політики сільськогосподарських підприємств, розкрито їх умови впливу на маркетингову систему господарювання . Проаналізовано особливості створення та реалізації сільськогосподарської продукції в аграрному секторі України, зокрема, це стосується сільськогосподарських підприємствах.
Ключові слова ринок, сільськогосподарська продукція, асортимент, товарна політика, зерновий комплекс, хлібобулочна продукція, маркетинг.
Завантажити файл    (завантажень: 505)