Стаття присвячена розгляду особливостей цифровізації страхового бізнесу в Україні. Визначено, що новочасна практика впровадження цифрових технологій у страховому бізнесі України дуже динамічна та різноманітна. Представлене дослідження дозволило окреслити найбільш поширені способи впровадження останньої, зокрема через онлайн-оформлення страхових полісів; цифрові платформи та портали; штучний інтелект та аналітика даних; мобільні додатки та IoT; клієнтський сервіс через чат-боти; фото та відео оцінка збитків; технології віртуальної та доповненої реальності.
Доведено, що означені технологічні інновації не тільки полегшують взаємодію клієнтів із страховиками, але і покращують якість обслуговування, роблять бізнес-процеси більш прозорими та ефективними, а також допомагають страховим компаніям більш точно оцінювати та управляти ризиками.