Уманський НУС | сьогодні: 14.04.2024

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ

Автор(и) А. А. ОСІПОВА, , ,
Рубрика Економіка
рік 2022 номер журналу Випуск 101 Частина 2
сторінки 246-255 індекс УДК 316.472.4:334.72
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2022-101-2-246-255 (Лінк)
Аннотація Соціальні мережі – актуальний маркетинговий і комунікативний канал для бізнесу, організацій та установ, який необхідно розглядати у контексті прогнозування споживчої поведінки та розробки стратегії маркетингу. Водночас соціальні медіа мають і культурне значення, будучи доменом, де користувачі діляться моментами свого життя з іншими й отримують інформацію про навколишній світ, часто ігноруючи її достовірність. При цьому соціальні мережі піддаються постійним змінам і новаціям. Тому ті соціальні медіа, які представлені для користувачів сьогодні, значно відрізняються від тих, що були рік тому. Відповідно, через рік алгоритми представлення даних та інформації знову зміняться, а тому бізнесу варто завжди тримати руку на пульсі трансформацій заради просування продукції широкому колу споживачів
Ключові слова бізнес, соціальна мережа, соціальні медіа, Facebook, Instagram
Завантажити файл    (завантажень: 91)