Уманський НУС | сьогодні: 26.03.2024

СТРАТЕГІЯ ІННОВАЦІЙ ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и) Ревуцька А. О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Бурляй А. П., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Смолій Л.В., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2021 номер журналу Випуск 99 Частина 2
сторінки 81-94 індекс УДК 658.012.2
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2021-99-2-81-94 (Лінк)
Аннотація У статті надано характеристику особливостей сучасного бізнесу. Обґрунтовано актуальність дослідження взаємозв’язку стратегії й управління бізнесом. Наведено сучасні трактування понять «стратегія», «стратегічне управління», «бізнес», «конкурентний потенціал бізнесу», «стратегія інновацій». Описано узагальнену класифікацію стратегій, що використовують на практиці для ефективного управління бізнесом та його розвитку. Визначено потенційні можливості стратегії інновацій щодо формування конкурентних переваг бізнесу в умовах глобалізації. Наведено стратегічні інноваційні заходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Формалізовано аналогову модель забезпечення конкурентного потенціалу бізнесу за рахунок реалізації стратегії інновацій в умовах глобалізації економіки держави. Рекомендовано напрями дальших досліджень. До них віднесені: аналіз впливу стратегій на процес управління бізнесом, оцінка ефективності використання стратегій для результативного управління бізнесом і вибір пріоритетних стратегій для ефективного управління бізнесом.
Ключові слова стратегія, бізнес, управління, розвиток, стратегія інновацій, глобалізація, інновації, конкурентоспроможність, бізнес-психологія, економічна психологія, стратегічне управління бізнесом
Завантажити файл    (завантажень: 137)