Уманський НУС | сьогодні: 14.04.2024

КОМУНІКАЦІЇ У СТРАХОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ

Автор(и) Прокопчук О.Т., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2021 номер журналу Випуск 99 Частина 2
сторінки 211-222 індекс УДК 368
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2021-99-2-211-222 (Лінк)
Аннотація Стаття присвячена розгляду питань комунікацій в новочасних страхових організаціях з акцентуванням уваги на їх сутності, ключових елементах й основних етапи комунікаційного процесу. З’ясовано сутність комунікацій у категоріальному розрізі та узагальнено наукові підходи щодо формування дефініції означеної категорії. Досліджено типи, види та класи комунікацій страхової компанії. Встановлено, що комунікація як обмін інформацією між людьми (або групами людей) має три аспекти, які найбільш важливі для оцінки змісту управлінської діяльності, кожен з яких розглядається з нормативно-організаційної та індивідуально-психологічної позицій. Окреслено коло завдань комунікацій та визначено сукупність функцій останніх в процесі управління. Проведене дослідження дозволило сформувати четвірку ключових завдань комунікацій в процесі управлінні: поєднання усіх елементів процесу управління; сприяння у прийнятті управлінських рішень; забезпечення інформацією всього процесу управління; забезпечення міжособистісних взаємостосунків у колективі. За результатами дослідження до ключових функцій комунікацій в процесі управлінні віднесено: управлінська, інформативна, емотивна, контрольна та фактична. Розглянуто ключові етапи процесу комунікації, яких за результатами дослідження виокремлено чотири: перший – формулювання ідеї та відбір інформації; другий – кодування і вибір каналу; третій – передавання та четвертий – декодування.
Ключові слова комунікації, страховий менеджмент, страхові організації, комунікаційний процес, інформація, інформаційний обмін
Завантажити файл    (завантажень: 182)