Уманський НУС | сьогодні: 15.04.2024

ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ НА ВНУТРІШНЬОМУ ТА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКАХ

Автор(и) Пенькова О. Г., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Харенко А. О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Кулішенко Є. М., , , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2021 номер журналу Випуск 98 Частина 2
сторінки 153-165 індекс УДК 005:658.8:[621:631.31:339.13]
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2021-98-2-153-165 (Лінк)
Аннотація У статті досліджено проблему організації ефективного управління маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємств на прикладі ПрАТ «Уманьферммаш» в умовах посилення конкурентного тиску. Проаналізовано ефективність використання складових комплексу маркетингу підприємства, визначено основні проблеми та розроблено рекомендації щодо трансформації його маркетингової стратегії і напрямів вдосконалення системи маркетингу
Ключові слова маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, внутрішній ринок, зовнішній ринок, підприємства сільськогосподарського машинобудування
Завантажити файл    (завантажень: 226)