Автор(и) |
Гуменюк А.В., кандидат економічних наук, , ПВНЗ «Європейський університет» Уманська філія
|
Рубрика |
Економіка |
рік |
2014 |
номер журналу |
Випуск №85. Частина 2 |
сторінки |
193-196 |
індекс УДК |
631.147.001.11:631.1.027 |
Індекс DOI |
|
Аннотація |
Визначено концепції екологічного маркетингу та територіально-галузевого маркетингу як важливих складових аграрних підприємств. Запропоновано доповнити концепції сучасного маркетингу територіально – галузевим та екологічним маркетингом.Розроблено напрями застосування концепцій в овочівництві. |
Ключові слова |
екологічний маркетинг, аграрний маркетинг, концепції маркетингу, екологічний аудит, територіально - галузевий маркетинг |