Автор(и) |
Хрипун В.М., кандидат педагогічних наук, , Уманський національний університет садівництва
|
Рубрика |
Економіка |
рік |
2013 |
номер журналу |
Випуск №83. Частина 2 |
сторінки |
282-289 |
індекс УДК |
331.101.3 – 057.212:331.105.24:631.145 |
Індекс DOI |
|
Аннотація |
В статті розглянуто сутність понять «мотив», «стимул», мотиваційні теорії. Представлені результати дослідження проблеми на прикладі працівників аграрних фірм «Ерідон» та «Сингента», філіали яких знаходяться в м. Умані та запропоновані окремі механізми і рекомендації з вирішення даної проблеми. |
Ключові слова |
мотив, стимул, мотиваційні теорії, виробничі, соціальні, психологічні та моральні чинники. |