Уманський НУС | сьогодні: 13.04.2024

Методи оцінки інноваційного потенціалу підприємств готельного господарства

Автор(и) Коваленко Л. Г., кандидат економічних наук, ,
Тимчук С.В., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2018 номер журналу Випуск №93. Частина 2
сторінки 74-86 індекс УДК 338.48:640.4
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2018-93-2-74-85 (Лінк)
Аннотація Обґрунтовано поняття «інноваційний потенціал готельного підприємства». Встановлено конкретний склад компонентів, що утворюють інноваційний потенціал засобів розміщення. Проаналізовано методи оцінки інноваційного потенціалу готельних підприємств. Доведено, що застосування методів математико-статистичного аналізу, зокрема таксономічного, дасть змогу максимально точно виявити реальний стан інноваційної діяльності підприємств, відобразити сильні та слабкі сторони, а також розподілити об’єкти на групи залежно від рівня розвиненості інноваційного потенціалу.
Ключові слова інновації, інноваційний потенціал, готель, підприємство, послуги.
Завантажити файл    (завантажень: 307)