АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ У СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ: УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД

Автор(и) Мельник К. М., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Власюк С. А., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2025 номер журналу Випуск 107 Частина 2
сторінки 169-178 індекс УДК 378.147:001.891
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2025-107-2-169-178 (Лінк)
Аннотація У статті досліджено сутність та роль академічної доброчесності як ключового чинника забезпечення якості вищої освіти в умовах глобалізації освітнього простору. Проаналізовано українські підходи до формування політики академічної доброчесності у Уманському національному університеті, розглянуто досвід європейських країн та США щодо запобігання академічним порушенням. Особливу увагу приділено питанням етичної культури науковців і студентів, впливу принципів доброчесності на репутацію університетів і розвиток наукових досліджень. Обґрунтовано необхідність інтеграції міжнародних стандартів академічної етики в освітню політику України як передумови формування конкурентоспроможного наукового середовища.
Ключові слова академічна доброчесність, якість освіти, вища школа, етичні стандарти, міжнародний досвід, наукові дослідження
Завантажити файл    (завантажень: 1)