СЕРВІСОЛОГІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Автор(и) МАЛЮГА Л. М., , ,
Непочатенко В.О., аспірант, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2025 номер журналу Випуск 106 Частина 2
сторінки 101-108 індекс УДК 640.4:005.336.2:005.94
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2025-106-2-101-108 (Лінк)
Аннотація Досліджено роль сервісології як наукової основи в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Проаналізовано сучасний стан впровадження сервісних практик, виявлено основні бар’єри та перспективи. Обґрунтовано потребу в розробці універсальної моделі сервісу. Підкреслено значення персоналізації, цифровізації та сервісної культури в контексті конкурентоспроможності підприємств. Визначено стратегічні напрями впровадження сервісологічного підходу в практику.
Ключові слова сервісологія, індустрія гостинності, клієнтський досвід, готельно-ресторанний бізнес, якість обслуговування, стратегія обслуговування, інструменти цифрового обслуговування, модель обслуговування
Завантажити файл    (завантажень: 3)