Уманський НУС | сьогодні: 08.07.2024

СТРАТЕГІЯ ЦИРКУЛЯРНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ БІЗНЕСУ: РИЗИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ

Автор(и) Ревуцька А. О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Смолій Л.В., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2024 номер журналу Випуск 104 Частина 2
сторінки 317-323 індекс УДК 658.567:338.1 (292.4)
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2024-104-2-317-323 (Лінк)
Аннотація У статті досліджено стратегію циркулярної моделі управління розвитком бізнесу, проаналізовано ризики і перспективи для України. На основі аналізу наукових праць встановлено сутність понять «бізнес-модель», «стратегія управління бізнесом» та «циркулярна економіка». Здійснено аналіз базових принципів економіки 3R (скорочення, повторне використання та переробка) замкненого циклу, засоби її функціонування. Детально досліджено п’ять основних циркулярних моделей (круговий ланцюг постачання, продовження життєвого циклу товару (ЖЦ), товар як послуга, переробка ресурсів, дизайн без відходів) та проаналізовано графічно їхню взаємодію. Обґрунтовано основні аспекти функціонування цих моделей за трьома рівнями: ринкова вартість, рівень екосистеми та рівень ведення бізнесу і витрат. Проаналізовано ризики та проблеми під час впровадження циркулярних моделей управління бізнесом і його розвиток, а саме: економічні, соціальні та екол
Ключові слова циркулярна економіка, стратегія управління бізнесом, бізнес-модель, принципи, ризики, циркулярна модель
Завантажити файл    (завантажень: 11)