Уманський НУС | сьогодні: 22.12.2024

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВО УПРАВЛІННЯ В ПЕРСПЕКТИВНОМУ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ

Автор(и) Бечко П. К., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Пташник С. А., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Мельник К. М., , , Уманський національний університет садівництва
Шеін В. В., , , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2024 номер журналу Випуск 104 Частина 2
сторінки 28-35 індекс УДК 336.71:005.21
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2024-104-2-28-35 (Лінк)
Аннотація У статті досліджено основні тенденції та особливості маркетингового управління в перспективному розвитку вітчизняних банківських установ На основі аналізу науково-економічної літератури узагальнено поняття банківський продукт, банківська послуга. Виявлено, що сучасну стратегію розвитку банків можна представити двома сегментами: розвитком та завоюванням ринку. За результатами виконаного дослідження дійшли до висновків, що маркетинг-мікс сучасного комерційного банку можна подати у вигляді розширеного варіанта: продукт, ціна, комунікації, канали розподілу, контактний персонал, матеріальне середовище, інші споживачі
Ключові слова банківська установа, маркетинг, управління, банківські продукти, ринок маркетингових послуг
Завантажити файл    (завантажень: 82)