Уманський НУС | сьогодні: 08.07.2024

КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ РИНКУ ГРИБНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и) Шпичко Д. О., , , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2024 номер журналу Випуск 104 Частина 2
сторінки 107-115 індекс УДК 339.146-028.67:635.8
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2024-104-2-107-115 (Лінк)
Аннотація В статті досліджують класифікаційні ознаки ринку грибної продукції. Встановлено, що є шість таких ознак: вид грибів, форма продукту, канали розподілу, кінцеве призначення, профіль компанії, географічний регіон. Стверджується, що українські виробники мають шанси закріпитися на міжнародному ринку грибів у ніші виробництва печериць, оскільки в Україні добре розвинене виробництво компосту третьої фази. Аналізуються ключові чинники впливу на обсяги виробництва грибів та обґрунтовуються заходи із відновлення їх довоєнних обсягів.
Ключові слова класифікація, ринок, гриби, виробництво, компост, третя фаза, печериці, експорт, імпорт
Завантажити файл    (завантажень: 5)