Уманський НУС | сьогодні: 21.12.2024

УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТРАХОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и) Прокопчук О.Т., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2022 номер журналу Випуск 100 Частина 2
сторінки 121-131 індекс УДК 368: 659.1
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2022-100-2-121-131 (Лінк)
Аннотація Стаття присвячена розгляду питань реклами в системі управління страховою діяльністю, з акцентуванням уваги на теоретичних засадах управління рекламною діяльністю в страховому бізнесі. З’ясовано сутність реклами у категоріальному розрізі та узагальнено наукові підходи щодо формування дефініції означеної категорії. Розглянуто модель управління рекламною діяльністю у страхових організаціях. З’ясовано специфічні ознаки реклами в страхуванні та відображено послідовність впровадження страхової реклами. Визначено, що ефективність управління рекламною діяльністю у страховому бізнесі суттєво залежить від інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень, що необхідно формувати на основі системно підходу з використанням інформаційних систем і технологій.
Ключові слова страхування, страхова організація, страховий бізнес, маркетинг, реклама, інформаційні систем і технології
Завантажити файл    (завантажень: 132)