Уманський НУС | сьогодні: 22.12.2024

ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗВИТКУ МОДЕЛЕЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Автор(и) Варченко О. М., доктор економічних наук, , Білоцерківський національний аграрний університет
Варченко О. О., доктор філософії, , Білоцерківський національний аграрний університет
Вернюк Н. О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2022 номер журналу Випуск 100 Частина 2
сторінки 28-43 індекс УДК 659.3
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2022-100-2-28-43 (Лінк)
Аннотація У статті висвітлено еволюцію досліджень в області розвитку моделей маркетингової діяльності підприємницьких структур, зокрема, поєднання маркетингу та підприємництва. Систематизовано особливості здійснення маркетингової діяльності аграрними підприємствами у сучасних умовах та її впливу на результативність їх господарської діяльності.
Ключові слова маркетингові моделі, підприємницька орієнтація, клієнтська орієнтація, базові маркетингові компетентності, динамічні маркетингові компетентності, аграрні підприємства
Завантажити файл    (завантажень: 211)