Уманський НУС | сьогодні: 15.04.2024

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ СЕРВІСОЛОГІЇ ТА СЕРВІС-УПРАВЛІННЯ

Автор(и) Петренко Н. О., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Коваленко Л. Г., кандидат економічних наук, ,
Рубрика Економіка
рік 2022 номер журналу Випуск 100 Частина 2
сторінки 238-249 індекс УДК 330.16:338.46
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2022-100-2-238-249 (Лінк)
Аннотація Розвиток сервісології як галузі наукового знання передбачає формування понятійного апарату. Дана стаття представляє авторський погляд на визначення концептуальних положень сервісології, таких як індивідуалізація потреб, ідентичність товарів і послуг, роз'яснення з точки зору сервісології визначень «сервіс», «сфера послуг», «послуга».
Ключові слова сервісологія, потреби, очікування, цінності, цілі особистості, концепція, сервіс
Завантажити файл    (завантажень: 166)