Роль освіти як чинника соціально-економічного розвитку країни в сучасних умовах глобалізації постійно зростає. Її багатоаспектність зумовлена функціями, що реалізуються у відносинах суспільства й економіки. Соціальна, культурна, духовно-виховна функції освіти є відносно беззаперечним предметом вивчення відповідних наук. Визнання ж економічної ролі освіти, розробка оцінок її ефективності і спрямування її росту – проблема, від вирішення якої залежить, чи буде скасована вражаюча невідповідність продуктивності освіти й очікувань економіки у відношенні її значущості. Ціль роботи полягає в науково-експериментальному огляді економічних умов розвитку світових освітніх систем в умовах глобалізаційних процесів.
Ключові слова
глобалізація, економічний розвиток, освіта, економічні умови