Автор(и) |
Школьний О.О., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
|
Рубрика |
Економіка |
рік |
2018 |
номер журналу |
Випуск №92. Частина 2 |
сторінки |
88-98 |
індекс УДК |
338.46: 339.5:631.95 |
Індекс DOI |
|
Аннотація |
У статті ідентифіковано прояви негативного впливу підприємницької діяльності на навколишнє природне середовище та обґрунтовано необхідність її екологізації. Висвітлено окремі логістичні аспекти розвитку глобального ринку екологічно чистої продукції, зокрема органічних продуктів. Розглянуто основні компоненти механізму підтримки конкурентних переваг суб’єктів підприємництва на глобальному ринку екологічно чистих продовольчих товарів |
Ключові слова |
екологічно чисті продовольчі товари, екологізація агробізнесу, партнерські відносини, глобальний ринок, логістика та управління ланцюгами постачання продукції. |