Досліджено синергію між туроперейтингом та готельно-ресторанним обслуговуванням за умов цифровізації. Розкрито роль цифрових технологій, як інтегратора сервісів, що сприяють підвищенню якості, персоналізації і задоволеності клієнтів. Обґрунтовано, що ефективна взаємодія можлива за умов технологічної сумісності, стратегічного партнерства і впровадження єдиних цифрових стандартів. Проведено огляд сучасних практик з якості обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі на міжнародному рівні. Розглянуто концептуальні моделі синергії підприємств у великих туристичних містах України, де цифровізація виступає платформою для підвищення конкурентоспроможності та інноваційного розвитку туризму і сфери гостинності.
Ключові слова
туроперейтинг, туристичний продукт, готельно-ресторанний сервіс, якість обслуговування, синергія, цифровізація, конкурентоспроможність, інновації, технології