SYNERGY OF TOUR OPERATION AND HOSPITALITY SERVICE QUALITY IN THE ERA OF DIGITALIZATION

Автор(и) Чернихівська А., кандидат економічних наук, , Київський національний університет технологій і дизайну
Рубрика Економіка
рік 2025 номер журналу Випуск 106 Частина 2
сторінки 363-375 індекс УДК 338.48:640.4:004:005.8
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2025-106-2-363-375 (Лінк)
Аннотація Досліджено синергію між туроперейтингом та готельно-ресторанним обслуговуванням за умов цифровізації. Розкрито роль цифрових технологій, як інтегратора сервісів, що сприяють підвищенню якості, персоналізації і задоволеності клієнтів. Обґрунтовано, що ефективна взаємодія можлива за умов технологічної сумісності, стратегічного партнерства і впровадження єдиних цифрових стандартів. Проведено огляд сучасних практик з якості обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі на міжнародному рівні. Розглянуто концептуальні моделі синергії підприємств у великих туристичних містах України, де цифровізація виступає платформою для підвищення конкурентоспроможності та інноваційного розвитку туризму і сфери гостинності.
Ключові слова туроперейтинг, туристичний продукт, готельно-ресторанний сервіс, якість обслуговування, синергія, цифровізація, конкурентоспроможність, інновації, технології
Завантажити файл    (завантажень: 1)