СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ B2B-МАРКЕТИНГУ: ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИХ МОДЕЛЕЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ

Автор(и) Макушок О.В., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Корман І. І., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет
Семенда О. В., аспірант, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2025 номер журналу Випуск 106 Частина 2
сторінки 45-55 індекс УДК 658.8:339.138:004.77
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2025-106-2-45-55 (Лінк)
Аннотація У статті проаналізовано стратегічні підходи до цифрової трансформації B2B-маркетингу в умовах глобальної діджиталізації та зовнішніх викликів, зокрема війни в Україні. Особливу увагу приділено формуванню клієнтоорієнтованих бізнес-моделей, ролі цифрових інструментів, таких як CRM, CDP, аналітика великих даних і штучний інтелект. Здійснено порівняльну оцінку ефективності різних цифрових стратегій у B2B-сегменті, визначено ключові чинники успішного впровадження цифрових рішень і окреслено напрями їх практичного використання в українському бізнес-середовищі.
Ключові слова цифрова трансформація, B2B-маркетинг, клієнтоорієнтованість, аналітика даних, штучний інтелект, діджиталізація, стратегія, CRM, цифрові платформи, персоналізація
Завантажити файл    (завантажень: 4)