КРОС-КУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЙ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ У СВІТОВИЙ ТУРИСТИЧНИЙ РИНОК

Автор(и) Тимчук С.В., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Суліма Л. В., , , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2025 номер журналу Випуск 106 Частина 2
сторінки 375-384 індекс УДК 338.48:331.108.2:316.77
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2025-106-2-375-384 (Лінк)
Аннотація Стаття присвячена аналізу крос-культурної комунікації як важливого фактора ефективного управління персоналом туристичних компаній України в умовах інтеграції у світовий туристичний ринок. Розглядаються особливості міжкультурної взаємодії у багатонаціональній середовищі, що стає дедалі актуальнішим для українських туристичних підприємств. Здійснено оцінку впливу культурних відмінностей на організаційні процеси, адаптацію персоналу та рівень обслуговування іноземних туристів. Особливу увагу приділено методам формування кросс-культурної компетентності працівників, зокрема мовної підготовки, розвитку навичок міжкультурної комунікації та толерантності. У статті підкреслюється, що успішна інтеграція у світовий туристичний простір вимагає від українських компаній високого рівня культурної гнучкості та професійної підготовки персоналу
Ключові слова крос-культурна комунікація, управління персоналом, міжнародний туризм, міжкультурна взаємодія, крос-культурна компетентність
Завантажити файл    (завантажень: 3)