КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА У ПРОСУВАННІ АРТ-ПРОДУКТУ

Автор(и) Мазурець Р. Р., кандидат географічних наук, , Державний торговельно-економічний університет
Козоріз О. Є., , , Державний торговельно-економічний університет
Ткаченко К. О., , , Державний торговельно-економічний університет
Рубрика Економіка
рік 2025 номер журналу Випуск 106 Частина 2
сторінки 108-117 індекс УДК 316.774:659.4:7:316.42(477)
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2025-106-2-108-117 (Лінк)
Аннотація Досліджено роль комунікативних технологій соціальних медіа у просуванні арт-продукту в умовах цифрового суспільства. Розглядається трансформація механізмів взаємодії між митцем і аудиторією під впливом соціальних платформ і виклики, пов’язані з комерціалізацією мистецтва, алгоритмізацією сприйняття та інформаційним перенасиченням. Проаналізовано значення соціальних медіа як інструментів демократизації доступу до культури, самопрезентації митців, розвитку персонального бренду і ефективної комунікації з цільовими аудиторіями. Підкреслено необхідність розробки нових комунікаційних стратегій у сфері мистецтва, що поєднують креативність, технології та адаптивність до соціальних трансформацій.
Ключові слова арт-бізнес, медіа бізнес, комунікативний менеджмент, соціальні медіа, цифрові платформи, просування мистецького продукту
Завантажити файл    (завантажень: 4)