В статті досліджується виробництво української аграрної продукції в умовах воєнного стану. Відмічається, що рослинницька галузь має високий відновлювальний потенціал завдяки стабільно високому глобальному попиту на продовольство. Припускається, що найбільший сприятливий вплив на відновлення української харчової промисловості мало полегшення доступу української продовольчої продукції до ринку ЄС та зростання попиту на продукцію галузі збоку Міністерства оборони України. Стверджується, що перспективи розвитку вітчизняного виробництва аграрної продукції необхідно розглядати в рамках двох паралельних стратегій: збільшення ємності внутрішнього ринку і розширення присутності аграрної продукції на закордонному ринку, насамперед, ринку ЄС.
Ключові слова
аграрна продукція, воєнний стан, відновлювальний потенціал, сільське господарство, харчова промисловість, глобальний попит, ринок ЄС, стратегія, ємність ринку