Уманський НУС | сьогодні: 22.12.2024

СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА В СИСТЕМІ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Автор(и) Прокопчук О.Т., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Соколюк С. Ю., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2024 номер журналу Випуск 105 Частина 2
сторінки 220-230 індекс УДК 364. 659
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2024-105-2-220-230 (Лінк)
Аннотація У статті розглянуто роль соціальної реклами як важливого елемента системи суспільних комунікацій, що сприяє формуванню громадської свідомості та впливає на соціальну поведінку. Проаналізовано сучасні тенденції в розробці соціальних кампаній, їх здатність ефективно вирішувати актуальні суспільні проблеми та сприяти утвердженню морально-етичних цінностей у суспільстві. Особливу увагу приділено вивченню підходів до створення соціальної реклами в умовах інформаційного суспільства, де домінують цифрові платформи та інтерактивні технології. Досліджено вплив війни в Україні на зміст, цілі та пріоритети соціальної реклами, яка стала важливим засобом мобілізації суспільства, підтримки постраждалих і поширення ідей єдності та незламності. Автори визначають ключові фактори, що впливають на ефективність соціальної реклами, та окреслюють перспективи її розвитку як інструмента суспільної комунікації в умовах динамічного інформаційного середовища.
Ключові слова соціальна реклама, цифрові рішення, інновації, інформаційне середовище, соціальні послуги, поведінкові моделі
Завантажити файл    (завантажень: 9)