Уманський НУС | сьогодні: 08.07.2024

ТРАНСФОРМАЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА ПОПИТУ НА РИНКУ АВТОСТРАХУВАННЯ

Автор(и) Прокопчук О.Т., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Пономаренко О. В., , , Уманський національний університет садівництва
Гумен О. В., , ,
Мирошниченко М. М., , , Уманський національний університет садівництва
Макарчук В. В., , ,
Рубрика Економіка
рік 2024 номер журналу Випуск 104 Частина 2
сторінки 169-181 індекс УДК 339.113
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2024-104-2-169-181 (Лінк)
Аннотація У контексті цифровізації та еволюції страхового сектору, в статті проведено дослідження впливу цифрових технологій на вибір страхових продуктів споживачами. Застосовуючи передові методи збору, зберігання та обробки даних, розглянуто різні технологічні інструменти для прогнозування та аналізу страхової поведінки. Досліджено прямі та непрямі фактори, що впливають на автострахувальників, включаючи рівень автострахування, соціально-економічні трансформації та маркетингові стратегії, що сприяють кращому розумінню процесів вибору страхових продуктів та розвитку відповідних маркетингових стратегій. Результати дослідження свідчать, що цифрові технології значно спрощують процес аналізу та прогнозування страхової поведінки, що сприяє розробці ефективних стратегій продажу та підвищенню конкурентоспроможності страхових компаній. Проте, вказується на технічні та методологічні виклики, такі як складність обробки великих обсягів даних та вибір відповідних факторів для аналізу, які можуть виникати під час впровадження цих технологій. Загалом, дослідження підтверджує, що цифрові технології відіграють ключову роль у формуванні поведінки страхувальників, що відображається у змінах в економічному та соціальному середовищі та в генезисі економічних теорій споживчої поведінки
Ключові слова автострахування, трансформація, цифрові технології, споживча поведінка, онлайн-платформи, безпека автомобілів, маркетингові стратегії, електронні сервіси
Завантажити файл    (завантажень: 8)