Уманський НУС | сьогодні: 27.03.2024

Пенькова О. Г.

Місце роботи
Уманський національний університет садівництва

Наукове звання
доктор економічних наук

Статті

#PDFНазва статтіЖурнал
1 Оцінка впливу доходів споживачів на обсяги придбання органічних продуктів Випуск №92. Частина 2, 2018
2 ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ Випуск 102 Частина 2, 2023
3 Маркетинговий аналіз діяльності сільськогосподарських підприємств Уманського району Черкаської області Випуск №93. Частина 2, 2018
4 ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ НА ВНУТРІШНЬОМУ ТА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКАХ Випуск 98 Частина 2, 2021
5 ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ Випуск 100 Частина 2, 2022
6 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У СТРАХОВОМУ БІЗНЕСІ Випуск 101 Частина 2, 2022