Уманський НУС | сьогодні: 12.04.2024

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ

Автор(и) Пенькова О. Г., доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Харенко А.О., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2023 номер журналу Випуск 102 Частина 2
сторінки 202-212 індекс УДК 659.1:332.8-027.1
Індекс DOI 10.32782/2415-8240-2023-102-2-202-212 (Лінк)
Аннотація У статті досліджено особливості ринку нерухомості та ключові тенденції розвитку реклами на ньому. Проаналізовано рекламні продукти у сфері нерухомості та визначено основні проблеми повноти й достовірності інформації в рекламних оголошеннях. На підставі аналізу засобів поширення реклами нерухомості визначено, що провідну роль протягом останніх років відіграють інтернет-інструменти просування: SEO, рекламні повідомлення на спеціалізованих сайтах, таргетована реклама у соціальних мережах, відеоролики в YouTube, e-mail маркетинг. Обґрунтовано доцільність комбінованого використання інструментів онлайн та офлайн просування. Розроблено рекомендації щодо формування комунікаційної стратегії ріелторів.
Ключові слова реклама, рекламна діяльність, житлова нерухомість, комерційна нерухомість, ринок нерухомості
Завантажити файл    (завантажень: 126)