Уманський НУС | сьогодні: 16.04.2024

Особливості формування стратегії розвитку підприємств виробників молока

Автор(и) Господаренко С. Г., аспірант, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2014 номер журналу Випуск №85. Частина 2
сторінки 173-180 індекс УДК 334.72:631.14:636.034
Індекс DOI
Аннотація Доведено необхідність переорієнтації роботи підприємств на інтенсивний шлях розвитку. Основними його напрямами є: використання високопродуктивних порід корів, збалансована їх годівля, автоматизація та механізація виробничих процесів тощо. Важливим є також підвищення рівня продуктивності худоби. Нині середовище існування українських підприємств є непередбачуваним та нестабільним, саме тому питання створення ефективної стратегії є важливим.
Ключові слова молочне скотарство, стратегія, підприємство, структура раціону, продуктивність худоби
Завантажити файл    (завантажень: 387)