Уманський НУС | сьогодні: 11.12.2018

Формування стратегії диверсифікації експорту агропродовольчих товарів

Автор(и) Школьний О.О. , доктор економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2018 номер журналу Випуск №93. Частина 2
cторінки 168-177 індекс УДК 338.433:339.564
Індекс DOI 10.31395/2415-8240-2018-93-2-168-177 (Лінк)
Аннотація У статті висвітлено проблеми розвитку зовнішньоекономічної діяльності в аграрному секторі економіки України в контексті диверсифікації експорту. Проаналізовано фактори, які мають негативних вплив на розвиток експортної діяльності. В контексті зміцнення глобальних конкурентних переваг запропоновано поєднання стратегій низьких витрат та диверсифікації.
Ключові слова агропродовольчі товари, експорт, стратегія низьких витрат, стратегія диверсифікації, глобальні конкурентні переваги
Завантажити файл    (завантажень: 5)