Уманський НУС | сьогодні: 15.12.2018

Маркетингова діяльність аграрних підприємств регіону в рослинницькій галузі

Автор(и) Мазур Ю.П., кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Соковніна Д. М. , кандидат економічних наук, , Уманський національний університет садівництва
Рубрика Економіка
рік 2016 номер журналу Випуск №89. Частина 2
cторінки 210-217 індекс УДК 631.1.027:631.11:633(477.46)
Індекс DOI
Аннотація Складність діяльності сільськогосподарських підприємств полягає не тільки в залежності від природнокліматичних умов, фінансового забезпечення але й в низькому рівні підготовки менеджменту в сучасних умовах функціонування економіки. Найбільш перспективним напрямком розвитку аграрного бізнесу, поряд із застосуванням сучасних агротехнологій, є застосування маркетингового комплексу.
Ключові слова сільськогосподарські підприємства, аграрний маркетинг, продукція рослинництва.
Завантажити файл    (завантажень: 119)